Hej och Välkommen till hösten 2010 med Jimmie Nyberg

Hej ja jag vet att det va länge sedan jag gjorde ett inlägg men nu ska jag ändra på de :D jag är tillbaka med nya ideér och är mer taggad att blogga nu tappade en del förut men nu är det till baka igen och jag bloggar.
Det har ju hänt en hel del sen det sista inlägget. Jag har börjat jobba och skolan har börjat har varit på Korsö med min skola och det va väl typ halv tråkigt jag hatar militär sakena..... :P
Vi har haft en stor övning med Räddningstjänsten,Polisen och Sjukvården i Frihamnen i Stockholm det va ganska kul :) blev jagad av två as snygga Poliser :) man stanna ganska fort haha visiterad eller hur det stavas :P haha palla bry sig....
De va en bra dag.
Sen ska jag gå en Fiske Polis kurs nu på tisdag de ser jag fram emot :)


                                                                Jag är i mitten :P
                            

                
                                                                Ett natt pass i september

 

Nu ska jag till skolan och slutar 14:00 och börjar jobba klockan 15:30 stress och press :P  hehehe ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Geena H

Takk i lige måde!

Kjempe fin blogg!

Ha en super fin ferie om du har det:-) Eller såmå du ha en superkoselig dag!:)

Hadde vært kjempe koselig med en kommentar tilbake.

Hugs And Kisses<3

Geena H

2010-10-04 @ 13:47:24
URL: http://geenah.blogg.no
Postat av: Olaimoa

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-04-07 @ 10:43:49
URL: http://olaimoa.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0