Tjaba!

Nu är jag hos en kompis i älvsjö vi ska snart åka till en studit fest som är i handen. Det är Emil som tar studenten :D fan va kul vi ska ha!!!
Imorgon ska jag till globen med Viktoria det kommer ochså bli as kul! :D
Idag har jag varit jätte dåligt på att skriva eller lägga upp bilder ska bättra mig senast efter helgen absolut efter helgen........

Hela min helg ser just nu ut att vara helt full bokad så räkna inte med att få nån tid ni som smsar och frågar. Jag beklagar deta men jag gillar inte att ha slö tid klarar inte av sånt:P

                                                  MIN HELG

Idag är det fest med Mickis,Denne,Anna och så klart Emil som tar studenten:P hans fest ;) Det kommer ju vara mycket nya folk som man kommer träffa och lära känna:D

Imorgon: Lördag ska jag Jobba kort på dan sen ska jag på Lady Gaga med Viktoria (kompis) det ska bli jätte kul och trevlig så klart mycket folk och BRA musik!!!!! det bästa!!! :D
Innan de ska vi äta lite middag nån stans i stan :D
Sen blir det kansle efter fest men det får vi se tror inte de för jag ska till ------- på söndag.

Sönadg 9/5 Då ska jag till Örebro med camilla  haha de kommer bli as kul de me så hela helgen är upp bokad med bara roliga saker!!!! :) Så jag kommer landa i stockholm lagom till Wallander på söndag igen då kommer det finnas en del att skriva om haha när det är tv 4 nyheterna :P

Jag Jimmie Nyberg får önska dig och alla andra en riktigt trevlig helg för de ska jag ha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0