Jimmies Fredag :P



Hej idag har jag varit igång hela dagen :P börja dagen med N-Prov i matte del 2 sluta cirka 11-11:30 :P
åkte hem åt men kom bara till Brommaplan då fick jag en dum ide att jag skulle åka me min morbror och hämta deras båt sagt och gjort jag hängde på vi åkte till Pampas marina och hämta ut båten 14:15 cirka och åkte ut mot Ekerö medans mormor och morfar tog bilen hem till södran där vi plocka upp dom och åkte en ut med dom och möte upp mamma och jocke och lilla ida:P och åkte en sväng in till stan just här är Karlbergs slott som man ser i bakgrunden :)
Sen efter de åkte vi hem åt igen men då fick vi möte av ett rengn väder som inte va så roligt ett ha och göra med:P hehe alla va genom blöta:P när vi kom fram till Ekerö igen haha den båt resan glömmer man inte i första taget:P INTE KUL......:P
Sen när vi Duschat och fixat båtarna så åt vi middag hos Mormor och Morfar sen börja jag jobba 21:25 körde bara 318 mot Jäsängen två varv och ett varv mot Björkvik :P och nu är jag hemma:P nu när solen första strålar når Stockholm igen ;) då ska lilla Jimmie sova så godnatt sov gott. hoppas vi hörs när jag vaknar typ klockan 12-13 :D

Kommentarer
Postat av: Ylva

de va jävligt mummah ^^ yes, hela middagen och kakorna med hahah :D

2010-05-22 @ 09:58:20
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0