Hel Galen kväll!

Hej jag har haft en hel galen efter middag och kväll först va jag och körde båt runt Munsö och Björkö
Jag fiska faktiskt lite ochså och fick en fin Gädda på 2.9 kg så de va kul:)
Sen hade jag bestämmt med Dompe att vi skulle fiska så jag åkte till han och vi fiska men fick inge så vi bestämmde oss för att gå hem och fika och kanske gå en sväng aa sagt och gjort vi gick mot Eriks brygga och ser Erik ute på sjön och skriker på han så han kommer in till oss och sen åkte vi ut med han och fiska eller vi la ner fisket rätt snabbt när vi fick se ett träd som va nära på att ramla ner i vattnet och jag ser direkt att det är en bäver som varit i farten och vi tar några bilder och står och snackar om sommaren och sen stund senare åker vi vidare eller rättare sagt till baka mot hamnen men vi fick syn på Eriks gamla båt som ligger på hans ö och vi tänker vi åker dit och kollar.
När vi kommer fram fick Dompe och Erik en tanke att vi ska fixa båten och börja spåna i hur vi ska göra och vad som måste göras sen gick vi i land på ön och upptäker en bäverhydda som vi kolla lite på sen kolla vi in i hans hus där och då kommer vi på att vi ska sova där undre sommarlovet. Någon som vill hänga me alltså nån tjej? :D
AA resten av kvällen va lika rolig om inte roligare men det får vi ta imorgon för nu ska jag sova för jag ska göra prov imorgon sov gott /JIMMIEBOY

Kommentarer
Postat av: Amandusmaiken

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-02-22 @ 10:05:24
URL: http://amandusmaiken.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0