Hej

Nu har jag både vaknat och varit på Jockes fest det va jätte trevligt ganska mycket folk och en snygging eller ska två hård dra det hela va det två:P jag och en snygg tjej haha.
Det va helt okej mat och god dricka.
Nu ska jag kolla på film och sen vidare på en annan fest med en kompis. Vi drar om en timme eller så.
Det lär inte bli mer skrivande på bloggenm idag men jag har upp daterat lite.  :P


Raport om havsörings fisket:
Jag gick upp 03:55 och fixa mig lite snabbt sen gjorde jag fika som jag skulle ha me mig. Det blev enkelt macka med cafe. Sen klockan 4:15 gick jag till bussen som gick 4:30 det va bara fåglarna och jag som va vakna kändes det som iall fall:P Jag va helt själv på bussen ochså så kände mig lite galen närr jag kom till Brommaplan och det va typ 3personer där sen kom Micke med sin bil så åkte vi till fiske stället och vi kom dit typ 5:15 och hade kastat ut ca 5:30 vi såg några fiskar som va i ytan.
Men ingen som ville hugga förens ca 8:30 då titta jag på Mickes spö och sen på mitt och ser linan spännas och tog tag i spöt och gjorde ett saftigt mot hugg så jag skulle få fast fisken. Det va väldigt pigg gädda gånger två så jävla pigg asså vill bara ha en lika pigg fisk igen det va värkligen drag i den.
Den va landad och håvad ca 8:45 bilderna har ni säkert redan kollat på ;)
Om inte så finns dom längre ner.
Vi hade en två på efter de men dom va inte riktigt p¨å hugget som den andra men en fisk är bättre än ingen. :D

Jag kommer skriva mer imorgon då ska jag till mitt land ställe för min kompis dissar mig för en idiot aa om han är roligare så får han va med han det gör inte mig nåt jag åker till landet och tar mig ett par gäddor.
I år ska jag bok föra all fiska på kast så i höst finns raport om sommarenalla fiskar det lär bli mest gädda,abborre och en och annan gös. Men i höst ska jag fiska havsöring igen så dåblir det fler finna bilder på dom.
Ha en fortsatt trvlig första MAJ önskar /Jimmieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0