Hej hopp!

Ja jag är hemma mm redan men dom jag skulle träffa aa en av dom blev väldigt sjuk på fem minuter hum!!!
aa  jag tror på tomten lika mycket som jag tror på dom så aa jag har RADERAT två nummer från min mobil och alla dess sms och sånt!   Jag känner mig bara aningen över körd :( jag tycker att det är inte mer än rätt att radera deras nummer. NÅGON SOM HÅLLER MED?
Ja då vet ni typ vad jag gjort ikväll :( inte så mycket alltså:P
jaha har hör Norges Låt till Melodifestivalen :P ska lägga upp den så får ni lysna och tycka till va ni tycker jag tycker den är okej bättre än sveriges ANNA låt som man spyr när man hör den:P
aa man ni får tycka till själva:)
Ni har min åsikt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0