Hej hopp!

Tja idag har det varit en full packad dag fast ochså en underbar dag på Polishögskolan!
Kommer lada upp lite bilder strax vi fick öva med dom det va as kul:D
Först va vi där på kurs och sen va vi med på en övning och sen klockan 11 åkte vi hem och Veronika tyckte att vår buss förare va as snygg :P tills vi kom på att han lysna på p3 och va en tråk hon försökte få kontakt med han men fick ingen så hon fick nöja sig med en diss eller ha en bra dag fröken som han sa när hon/vi gick av haha de va lite kul sen skulle jag ut med vår båt men kommer inte så långt innan jag fick ett larm från ssrs (Svenskasjöräddningsällskappet) Det va en båt som fick motor haveri så vi drog in den till ett varv och lämnade platsen åkte och kek middag de va bättre för jag va hungrig :P som vanligt ;) Och jag kom hem nu så aa en full packad dag kan man säga:P /jimmieboy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0