Hej

Tja kom just hem från jobbet och allt skit skönt.!
Idag har jag haft en jätte skön dag skola i 30 minuter och sen gick jag hem för jag hade redan gjort de provet föra veckan. Min lärare sa att jag hade gjort mitt prov jätte bra och att de va MVG på provet det va kul att höra.
Efter sen stund på internet ringde jag Camilla och kolla om hon jobba på sitt nya jobb och de gjorde hon så jag åkte till Central stationen och möte upp henne och åkte runt en stund med henne. Vid 15 tiden åkte jag hem och keka lite mat sen gickjag pigg o glad till jobbet och jobba med Hasse hela passet vi hade as kul fick nårga trevliga sms frpn en intressant person ;) Som ochså gjorde stämningen ännu bättre. Hade bra trevliga passagerare idag
ingen som bråka eller va ovanligt dum. 
Skönt nu är jag hemma och tänkte lägga upp lite bilder på mig fick önske mål om de så då får jag fixa de allt för mina läsare :D /Jimmieboy 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0