God morgon!

God morgon hoppas du sovit gott:)
Min Lördag va helt galen jag jobba och under tiden jag gjorde de så öppna man nockeby bron för en segel båt och när dom skulle stänga så gick den inte igen så jag fick jobba från 14 till runt 17:30 evt 18 dom fick igen bron vid 16:30 tiden. Men det kvar stod en del jobb att fixa trafiken tidtabellen m,m jag trodde först inte att jag skulle komma till globen och Lady Gaga men jag fick tag på en som kunde ta över. Så jag fick byt om på två röda och sen fick jag åka taxi hela vägen och kom fram nästan lagom till in släpp :D Tur kan man säga ;)
Alla börja vid 19:30 tror jag hade inte så mycket koll på tiden men vem hade de:P

När allt va slut hamna vi på t-centralen med massa andra som ochså hade varit där sen satt vii och vänta på oclika tåg till folk som skulle hem till massa konstiga ställen :P

Sen åkte jag hem vid 1 typ:P sen somna jag på engång en lång dag;)
Och idag ska jag till örebro med Camilla vi åker om en timme ungefär så det ska bli en super rolig dag ida me:)
Men vi hörs senare för nu ska jag kek frukost och duscha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0