God kväll

Hej nu är jag hemma igen :) Jag har varit och fiskat med Dompe och Erik kort. Och sen har jag jobbat det va AS kul för vi plocka upp en hel buss med AIK och bussen va över lastad och när vi kommer till Stocksunds bron så slår Ledbromsen till och det går jätte sakta fram åt och vad Danderyd går det inte att öppna dörrarna så jag tar snabbt ett beslut om att dra NÖDÖPPNAREN för dörren fram och springer ut och gör samma sak fast på ut sidan av bussen och får ut våra Trafikanter och när alla va ute så fick jag stänga dom igen och sen åkte vi och då gick det och alla applodera och vissla  och alla tack när dom gick av bussen i Mörby:) 




Norska
Hei nå er jeg hjemme igjen:) Jeg har fisket med Dompe og Erik kort. Og så jeg jobbet der he AS moro for oss å plukke opp en hel buss med AIK og buss he overbelastet og når vi kommer til Stocksunds brua beats så Ledbromsen og det går veldig sakte opp til og hva Danderyd, kan du ikke åpne dørene så jeg raskt ta en beslutning om å ta kontroller av døren og løpe ut og gjøre det samme på siden av bussen og få våre trafikanter og når alt jeg gikk ut så jeg fikk dem av igjen og så gikk vi og så sluttet seg til og alle applodera og plystring og alle takket når de gikk av bussen i Mörby:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0