Tjaooo

Hej hopp! Nu har jag varit i skolan och gjort utvärdering i samhällskunskap det va jätte tråkigt:P
Sen satt jag och prata med några klass kompisar om Israel och de där:P det va en rätt rolig diskution hehehe:P :P
Sen tröttna jag på de och åkte och fixa mina skolavslutnings kläder :) på NK och tänker inte lägga upp bilder på dom för det ska inte plockas upp förens då :P och tycker inte att det är nått märkvärdig.......
På vägen hem va det bro öppnig vid tappströms bron :P Den har fastnat två år nu så man tänker alltid att nu fastnar den... :P man vill inte sitta på andra sidan skit diket och vänta i timmar :P hahaha.

                                  Öppnings bara bro :P    som fastnar varje år:P haha


     


                                                         Varning!     

                  Bron fastnar  en gång varje år haha har manb tur så klarar man sig:P





 
                                                       Min Vecka innan sommar lovet! 
                                 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Alla dessa utvärderingar man ska skriva -.-

Riktigt jobbigt :P



Ha en trevlig kväll!



Kramar Rebecka

2010-06-02 @ 21:34:24
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0