Godnatt

Hej min kväll har varit hel galen har badat med Dompe och sen träna vi nån timme och sen fick jag för mig att bada med Emeile eller Nattbada kanske vi ska säga :P
för vi hoppa inte i förrens typ 23:45 så haha Natt bad :P


                  Haha hon kom i efter en lång stunds över vägrander :P aa hon kom i när jag hoppa
                             bomben bredvid henne jätte snällt :) hehe


                   



                                           Haha jaaa mobba inte för mycket :P hehe
                                    



                                          Coolaste bilden ever :D

    



                                                   Haha badat snyggt :D
 
                                 


                                                Bästa bilden! :)  godnatt :)


Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: ja, jag jobbar heela tiden :(

jobbar på ett café/resturang som heter Barista :D

2010-06-29 @ 10:07:51
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Gabbi

sv: nä du... det var ingeting faktiskt :P men ställ frågor till frågestund. Svarar även på personliga fråger ;)

2010-06-29 @ 10:46:33
URL: http://tvillingarr.blogg.se/
Postat av: Emelie

Moahahaha, ett av mitt livs bästa nattdopp so far ;)

2010-06-29 @ 23:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0