Godmorgon

Hej :) igår va jag som jag sa tidigare i stan på Love Stockholm 2010
Vi hade as kul :D och till sist utnämde dom Love Stockholms kungliga skola 2010!

Och det blev Bernadottegymnasiet!
Så just jag och Linnéa fick gå upp och hämta ett stipendium på 50 000 kr
För årets kungliga skola 2010.
Hehe det va jätte pinsamt lixom alla såg oss och tv 4a va där och neee usch pinsamt :P

Såg du oss eller de skriv en kommentar :)



                                                        Hoppsan här är min båt (den lilla) :P






                                      Love Stockholm 2010!






                            Här hade vi efter snack (efter fest) :P haha
        
           Man känner sig litee seg och trött idag / nu :) hehe



 NK en bild på vägen hem ;) till information så har vi varit runt Kungsträgården hela tiden. 
Men exakt där vi va mest va nedan för slottet :)  




Ser du Bilen vid stolpen :P haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0