Vilken galen dag!!!!!

Hej förlåt för den dåliga uppdateringen :P Men har varit ute med båten med Emelie och Lovisa vi åkte redan klockan 09:30 bussen :)  vi kom fram och va ute med båten redan klockan 10:50 va vi en bra bit på vägen till Birka (Björkö)
Vi kom fram cirka klockan 11:10 till Birka och gick runt där i två timmar och kolla på allt och lite till :) vi skoja med varandra och kek glass och hade en super mysig stund på Birka :) Kommer fina bilder där ifrån jag lovar :D
Sen gick vi till båten och gick lite fel så jag fick springa genom skogen och ett träsk så när jag kom farm såg jag typ ut som ett träsktroll! :P haha och jag gjorde ju de ochså:P haha
Och medans jag hämta båten så ramla Emelie i sjön haha riktigt jävla smart! mmm! :D    haha
Och sen hade vi Lovisa som balbla om att hon hade ont över allt och att alla djur som sticks satk henne och hon gjorde illa sig på allt och alla aa tyvärr slutar det inte där för när vi bada från båten jaaa! tappa hon den övredelen på bad saken så kommer drömma mrad drömmar i ett år :P haha 

                                                 
                                                                          Birka kyrka :P





                                           Haha ingen gräs klippare där ialla fall :P :D

                      

   
                                                                 Coola brudarna! :)
 



                                                                       Korset!




 
                                                                        Båten från stan




                                                                 Min aa Fotograf :P


                               


                                                                     Finaste stället ever! :) 




                                                            Birka staden på nytt! :)


                     
                            







                                                                   En fika med Glass!! :)


                       



                                                            Muuu!!!! och bääää!!!!





                                      




                                       Ja feler bilder kommer att komma från denna GALNA DAG!!!!

Kommentarer
Postat av: frida

jaa vi åkte ut med båten flera timmar:)!



haha låter kul:D

2010-07-02 @ 23:41:27
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/
Postat av: frida

aborre å mört ba, vi satsade inte så hårt;)



:D

2010-07-02 @ 23:47:45
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/
Postat av: frida

ja men jag ger inte ut den till främlingar:D

2010-07-02 @ 23:54:25
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/
Postat av: frida

inget att deppa för;)

2010-07-03 @ 00:02:30
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/
Postat av: emmaws (a)

svar; ja skit snäll :D

2010-07-03 @ 00:46:43
URL: http://emmaawhs.blogg.se/
Postat av: Emelie

HAHAHAHAHA, det där glömmer jag aldrig... XD

2010-07-03 @ 20:21:31
Postat av: Lovisa

Hahaha, bästa dagen på länge! Det får vi göra om snart :D

2010-07-04 @ 12:22:52
URL: http://loviisass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0