Jimmies dag =D

Hej bloggen!
Jimmies mamma speaking xD
Idag har lilla Jimmie agerat biff på en ikea-buss med chaffisen Camilla. Han har försökt slänga av en uteliggare, men behövde hjälp av m3f (eller nåt sånt kodnamn) De ville dock inte hjälpa till och då dampade lilla gubben bäver. Innan dess hade han haft sällskap med mig på bussen och jag drack lite av hans flädersaft som han så stolt gjort själv. I gengäld fick han en fruktgodis inköpt i Gränna av mig. =D I bromma skulle han promt till Donken och köpa frukost, läs lunch, vilket resulterade i att jag missade tunnelbanan, men Jimmie väntade så snällt med mig.
När han skulle hem ringde han mig och sa att han var kissnödig (too much information) och jag sjöng lite Tomas Di Leva för han. Det uppskattade han verkligen.
Vi möttes på Ica där han köpte räkor med sallad och sen åt han hemma medans jag dracka flädersaft som han så stolt hade gjort själv. Han skulle veta när jag fyllde år (det gjorde han inte) vilket resulterade i att han gissade på februari när jag sagt januari. Dessutom gissade han på "suttone maj!!!" ungefär 1000 ggr när jag redan sagt nej... Jag gillar min lite blonde vän =D Sen gick vi in på hans dator som tydligen har virus och snart ska vi bada =D han kommer banga som vanligt och sen blöta ner mig, men det är kul ändå. Han hälsar också att man ska klä sig med "stiiiiil"...
Ha det gött alla läsare!
// jimmies mamma samt jimmieboy själv xd




Min fina arbetsplats idag :D




Kommentarer
Postat av: Emelie

Men gud vad folk är borhingo som inte kommenterar... =(

2010-07-22 @ 10:09:46
Postat av: Emma | Fotoblogg mixad med vardagen

HAHA KNOCKA SNUBBEN I SKALLEN :D



Hej! Jag ber så mycket om ursäkt för att jag har varit off ifrån bloggen och inte har svarat på din kommentar. Jag har haft så fullt upp på senaste att jag har bokstavligen glömt bort bloggen. Men nu är jag tillbaka, kommer självklart att ändra på mig om bloggen. Jag har bloggat lite granna sen du kommenterade. Läs gärna igenom dom så du får en syn på vad som hänt mig och vad jag har bloggat om. :)



Jag har också besvarat på frågestunden > http://emmaeriica.webblogg.se/2010/july/fragestundens-svar.html



Allt bra med dig idag förresten?



Puss

2010-07-22 @ 12:48:22
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/
Postat av: erik only erik

hej . vad tycker du om min tröja på min blogg

Hiss eller Diss ?

2010-07-23 @ 01:48:16
URL: http://erikeliasson.com
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

godmorgon, skönt med fredag?

Hur står det till? :D

2010-07-23 @ 10:59:34
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: pauli

haha mjaa, men jag brukar följa med mina kusiner när dom fiskar ;)

2010-07-24 @ 01:51:57
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0