Hej

Hej hopp :)  Idag har jag sprungit aa jag vet jag måste fått solsting eller nåt :P
Och badat och från båten och sen träffat Emelie!!!!! :) hon har varit i Småland mitt i typ skogen :P
Haha :D  Vi bada vid närlunda badet och sen gick vi hem till mig och kolla på min lilla hund som är ny klippt :P
Jätte söt :P
Sen gick jag med Emelie hem och på vägen hem till henne så drev jag om folk som skulle mörda oss eller inbrotts tjuvar :P

Och när vi typ är femme hos henne så kommer en svart bil och svänger in på en byggarbetsplats vid ett dagis :P och dom gör inbrott på bygget och tar massa saker!!!! jag hade inte min mobil med mig den låg hemma.....:( synd.... annars hade jag tagit kort på regskyllten :P och ringt polisen men aa nu är det inget att göra åt de... :(


                                           Min moppe blir troligt viss såld imorgon :P



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hädanefter går jag själv hem! xD ;)

2010-07-13 @ 15:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0