Hej min dag!

Hej min dag :)  idag gick jag upp klockan 12 va jätte tråk och de va typ alla i min Famlij sen tog vi våran båt och åkte ut och bada åå hade en jätte mysig dag :) ska göra en favorit i repris :) fast då ska vi till Skärgården:)


Jag kommer från och med nu alla bara gör ett inlägg om dagen efter som de är sommar och sol åå då är det tråkigt allt sitta inne och blogga så iaf ett inlägg om dagen kan bli fler men det kommer till höra ovanligheterna :P

Nu ska jag ut och träna :) hade bra :)





                                          Även äldre kan sitta och mysa vid solned gången

                              


                                             Patrik som sitter längst fram på båten  :)


     


Kommentarer
Postat av: Henrik

hej hej



haft en bra dag i värmen?:):)

2010-07-11 @ 21:30:19
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0