Go afton :)

Hej hopp! :)     Idag har jag gått upp klockan 11 och åt frukost det blev Blåbär och mjölk åå socker :D
Sen gick jag och bada de va cirka 24 grader :) va vid badet i typ 5 timmar :)
As skönt! :D fick ganska mycket färg idag :) najs :D
Sen kom mamma och jocke med båten och så åkte jag me dom hem :) 
Jag va och bada med Emelie kort :)   Va jätte skönt :) solen sista stund innan den gick ner för idag :D
Nu sitter jag vid Datan och kollar på Hem till midgård :P hehe as kul :P



                                  Just vi åt glass ochså :D

                                                                                         Hehe inte så snygg bild jag vet men men,.,, :P
              

                                        Emelie hehe tog all min glass..... :P typ
                
                    





Kommentarer
Postat av: Emelie

Meh hahaha du kan ju inte veta min favorit och sen ta fram den när jag är där, ge mig en sked och räkna med att jag sitter och tittar på xD hahahahaha ;) Dessutom kan du inte bli tjockis ensam ;) så... TAAACK FÖR GLASSEN! =D

2010-07-15 @ 11:25:41
Postat av: Emelie

Bilden på dig var visst fin, min andra favorit nu ;)

2010-07-15 @ 21:18:36
URL: http://mellies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0