De va länge sen nu bloggen :P

             

                 
                       Hej hopp jaa de har hänt  mycket sen sist jag va inne och uppdatera :P







Jag har varit ut med Alexandra och den lilla hunden och  den aa lilla lilla!!!! båten! Vi bada och sen va vi på en kräftskiva på Munsö de va jätte trevligt :)





           

                             
   
                       

                                               



Sen har de brunnit i knutarna en K-märkt byggnad in till Ekebyhovsslott brann hela taket och all in redning upp i och sen har jag varit på spårvägs invigning




Snyggit jobbat ;)

                                                  
                                                       Spårvägs invigning!
Här har vi SLs VD och projekt ansvarig för bygget!


Här har vi några höjdare ;) innom politiken :P jag träffa dom lite senre ombord på tåget och prata kort med en av dom :) Hade VIP! haha :D


Vagn 35


Sista dagen för buss 47 va söndagen den 22 Augusti 2010.........




Kommentarer
Postat av: Adam Lindegren

Hej Jimmie!



Gud va roligt att se att du också har en blogg :)

Jag brukar bli retad för det men jag bryr mig inte då.



Jag var också på spårvägs invigningen galet kul!

Jag hoppas att vi kan dra och fiska någon dag.

Såg nämligen att du gillade det.



Kan du skriva ditt tele nummer så kanske jag kan smsa någon dag?

Ha det bra //Adam Lindegren

2010-09-02 @ 00:18:59
Postat av: Anonym

Hej hej Jimmie!

Galet längesen vi hördes av, det var ju nån gång i ekebyhovsskolan :P



Jag såg att du gillar att fiska så jag tänkte att du och jag kunde ta några kast i kanalen ngon gång?:P



Kul att du också bloggar, jag brukar bli retad för att jag gör det, men då bryr jag mig inte bara..



Jag var också på invigningen av spårvagnarna, SJUKT ROLIGT!

Hoppas att det inte blir allt för mycket förstörelse bara.



Du kan ju skriva ditt nummer här så kan jag skicka iväg ett sms nån gång=)



Ha det så himla bra!

2010-09-02 @ 00:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0