Hej hopp

Tja nu är det lite sent att börja blogga jaaaa jag vet men det har varit körit idag med en del saker att göra så har inte haft nån tid över. Jag har varit i skolan haft JÄTTE tråkig Data lektion men aa lärde mig allt nåt iallafall aa det va typ hur man starta en data så nu vet ni alla att Jimmie är så pass duktig så jag klarar av att starta en data Mvg till mig då tack :D
Efter den lektionen hade jag rast till 13:00 sen hade jag matte och gick hem vid 16 tiden. På vägen hem ringer Dompeboy och frågar om jag hade lust att titta förbi och jag va inte sen att svara så åkte dit och fiska åkte skrot (moppe) haha aa som in kanske redan vet så har jag och dommpe en liten tävlig om vem som får årtes första fisk aa och den som inte får de får bjuda den andra på fika mm så långt är alla me? hoppas jag men igår fick jag årets första fisk med då va inte dompe me så han vägrade att bjuda så jag fick dra upp en till idag de3t va inga problem men tyckte synd om fisken som ska upp och ner hela tiden :P
Jag tycker han skulle lysnat på mig från början.

Nu tänkte jag sova det borde du ochså göra tycker jag. Godnatt /Jimmieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0