God morgon

Nu har jag kommit hem från simningen och jag är super trött nu håller på att somna nu så ska dricka lite saft och sova ett lite tag. tag. Tror jag men då vaknar jag väl aldrig sen :P
Jag va och räka in för lördagen på junibacken. Så jag minns hur det såg ut och om det var svårt att kasta eller stå där. Men det verka rätt bra. Men idag blåste det mycket och va inte alls välkommande att fiska men vi hoppas på att det inte är de på lördag för då blir det svår fiskat.
Jag måste ochså fixa en del saker in för lördagen göra met sätt och kolla drag och lite sånt men först ska jag vila en stund.
Juste ska jobba idag ochså fast vid 16 tiden tror jag men aa det är långt dit :P Vi hörs när jag vaknat/jimmieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0