God morgon

God morgon idag är jag inge pigg jag tyckte att jag inte va uppe allt för länge men det kanske ja va....?
Jag börjar 8:45 med svenska fram till lunch då slutar jag och tänker åka hem på engång äta och lägga mig så kanske jag blir lite piggare sen få jag hoppas :)
Skulle ha samtal med min mentor och min kära morrrrr idag men hon är sjuk så det får bli en annan gång :D det gör inte mig nåt. För då kan jag sova!!!!!!! ännu mera.
Och slipper höra allt han ska säga om mig även om det mästa kommer vara bra. Men om man får välja så är man med kompisar än att sitta i skolan 16:30 och sedan sitta i ALLA köer hem neeee då åker jag hem och stannar hemma ;)
nu måste jag gå men jag gör nya in lägg via 12-13 hörs/Jimmieboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0