Go kväll

Eller God natt det beror på hur man ser de.
Idag blev det jobb hela dagen har varit mycket i västerort men även inne vid Stureplan kort. Även Kungsholmen. Det har varit jätte lungt på mina turer/linjer och hoppas att det håller i sig för dom som jobbar vidare.
Jag sluta nyss 23:55 skönt att sluta i tid idag annars brukar det bli senare men lungt gör att vi drar ner på personal.

Imorgon tänkte jag åka ut till vårt land ställe och åka lite båt och fiska hoppas min planering håller vilket den inte alltid gör för det kommer andra saker ivägen men hoppas!
Ut och dra några fina vår gäddor ska bli kul.
Men om jag ska orka me allt måste jag tyvärr sova nu. Det är tungt att dra alla gäddor så bäst att vara ut vilad. Så godnatt sov gött./Jimmieboy!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0